Klacht VriendenLoterij: Veel te agressieve verkoper die nee niet wilde accepteren en de deur blokkeerde

Klachtnummer
# 321558
Gebruiker
agressieve-verkopers-niet-welkom!
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Vanavond kwam er bij ons een erg argressieve verkoper van de Vriendenloterij aan de deur. Deze jongen nam een afwijzing niet aan, zelfs toen ik zelf het gesprek meerdere keren heb afgekapt bleef hij doorgaan. Toen ik de deur dicht wilde doen, leunde hij er zelfs tegen aan! Erg vervelend!

Wij wonen in een wijk met veel ouderen, ik vrees dat zij tegen deze agressieve technieken niet opgewassen zijn. Vriendenloterij heeft ongetwijfeld goede zaken gedaan in de wijk, maar stijlvol is het niet!

De oplossing

Verkooptechniek aanpassen. Respecteer keuzes van mensen die aangeven niet gediend te zijn van deur tot deur verkoop en een antwoord wanneer je deze krijgt

2 reacties

  1. Auteur
    agressieve-verkopers-niet-welkom!
    Datum
    Nog geen reactie mogen ontvangen...
  2. Auteur
    VriendenLoterij
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer of mevrouw Nietbelangrijk,

    Dank u wel voor uw melding. Wij hebben geprobeerd om u hierover te bellen, maar helaas kregen we op het opgegeven telefoonnummer geen gehoor.

    Bijzonder vervelend om van u te vernemen dat een van onze wervers u op de door u beschreven wijze heeft benaderd. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, en wij bieden u hiervoor dan ook onze welgemeende verontschuldigingen aan!

    Natuurlijk vinden wij het belangrijk dat onze wervers aan de deur op een passende en respectvolle wijze het gesprek aangaan. We zullen uw klacht naar de leidinggevende van de betreffende werver terugkoppelen, waarna passende maatregelen zullen worden genomen.

    Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om dit onder onze aandacht te brengen! Hierdoor kunnen wij er het nodige aan doen om te voorkomen dat ook op andere adressen een dergelijke ongepaste benadering door deze werver zal gaan plaats vinden.

    Met vriendelijke groet,
    VriendenLoterij

Ook een klacht indienen over VriendenLoterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen