Klacht VriendenLoterij: VERVELENDE ONGEWENST POST VRIENDENLOTERIJ

Klachtnummer
# 255190
Gebruiker
beppie
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Beste heer of mevrouw Van Broekhoven,

Dank u voor uw bericht. Wij vinden het vervelend dat u nog post van ons ontvangt terwijl u daar geen prijs op stelt. Wij hebben het voor u nagekeken waarom u nog steeds geadresseerde post van ons ontvangt. Wij hebben per 21 januari 2017 een blokkade op uw adres. Omdat post die al voor verzending klaar ligt niet door ons kan worden onderschept vragen wij u vriendelijk rekening te houden met een overgangsperiode. Onze excuses voor dit ongemak.

Wij vertrouwen erop u hiermee van dienst te zijn.

Met vriendelijke groet,

VriendenLoterij

DIT SCHREEF VRIENDENLOTERIJ, MAAR IK KRIJG NOG STEEDS POST. VANDAAG WEER ONTVANGEN!
WILT U AUB STOPPEN MET POST NAAR MIJ STUREN!!!!! HET WORDT NU ECHT VERVELEND!!!!!

De oplossing

GEEN POST MEER STUREN!!!!!!!!!!!!!!!!

1 reactie

  1. Auteur
    VriendenLoterij
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw Van Broekhoven,

    Dank u voor uw bericht. Vervelend dat u nog post van ons ontvangt. Als er een blokkade op uw adres is gezet duurt het nog een aantal weken voordat u geen post meer krijgt. Dit komt omdat post van te voren wordt gedrukt en niet meer onderschept kan worden. Wij zien in onze administratie dat de blokkade eind januari op uw adres is gezet. Wij verwachten dat u binnenkort geen post meer ontvangt. Onze excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    VriendenLoterij

Ook een klacht indienen over VriendenLoterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen