Klacht VriendenLoterij: Wel afgeschreven 2x 13,25€ maar geen loten ontvangen !!!

Klachtnummer
# 191807
Gebruiker
Douce France
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Tot mijn grote verbazing, merk ik dat 13,25€ twee maal van mijn bankrekening afgeschreven is. Ik zou twee gratis loten per post ontvangen. Dit is telefonisch toegezegd begin oktober 2016. Maar waar zijn ze gebleven ???? De informatie over opzegging is helemaal verkeerd want de eerste keer dat een afschrijving van 13,25 € zal pas in november 2016 geschieden !! Dus je wordt om de tuin geleid !

Heb net via contactformulier van de website van vriendenloterij mijn klacht ingevuld. Toen onderaan stond "VERDER" ; je klikt erop en dan gebeurt niets...alleen het woord "VERDER" is verdwenen.
Heb via mijn bankrekening 1x 13,25€ kunnen terugboeken (25/10-2016) maar die van 1x 13,25€ op 7/10-2016 kon niet.
Heb tegelijkertijd de "doorlopend incasso" tevens stopgezet.
Vriendelijke groeten / Michèle van Hasselt

De oplossing

Door de behandeling wens ik mijn geld terug, te weten 1x 13,25€
En erbij vond ik belangrijk dat de CB op de hoogte was van de behandeling van Vriendenloterij tgo de consumenten. Vast en zeker zijn er derden ook de dupe van.
Dank U.

1 reactie

  1. Auteur
    VriendenLoterij
    Datum
    Beste mevrouw Van Hasselt,

    Zojuist hebben wij u gesproken aan de telefoon.

    Wij hopen u op deze manier voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,
    VriendenLoterij

Ook een klacht indienen over VriendenLoterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen