Klacht Vrij Uit: betalen voor ruimbagage

Klachtnummer
# 58038
Gebruiker
Paulien
Datum
0 reacties

Details

Klacht

ik ben met een vriendin 4 dagen naar Madrid geweest van 10 tot en met 13 april.
bij aankomst op schiphol moesten we zelf de koffers inchecken en daar bleek dat we moesten betalen voor onze koffer € 30,= voor de heenreis en € 30,= per koffer voor de terugreis, In onze koffers wogen 12 kilo per stuk. Ik had al 25 jaar niet gevlogen en wist niet dat je moest bij betalen voor ruimbagage wat een onaangename verrassing was.
Vrij uit stuurt een paar keer van te voren met mail waar in staat nog zoveel dagen voordat u op reis gaat enz. maar geen woord over het rekening houden dat je moet betalen voor ruimbagage ongeacht het gewicht. we zagen mensen met handbagage het vliegtuig ingaan dat zwaarder en groter was dan onze koffers. Wij hadden hier een heel apart gevoel over. De prijs voor de reis was behoorlijk en niet een goedkope Easy Jet vlucht dus ik voel me echt niet prettig behandeld door Vrij uit Reizen

Gewenste oplossing

betere voorlichting door Vrij uit richting klanten. stuur mail met interessante tips i.p.v u heeft nog zoveel dagen voor u vetrekt enz.
terugbetaling € 60,=

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vrij Uit hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vrij Uit?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen