Klacht Vrij Uit: Vakantie Hoch 2 het dieptepunt van al onze vakanties

# 193773
Martijn Dooren

Bij aankomst op zaterdag 30-7 een fout gemaakt. we worden naar een verkeerd huis gestuurd. We krijgen tijdelijke accommodatie
Zondag worden we opgetrommeld dat we moeten verhuizen. Onderling al overlegd dat het zo mag blijven. Huis is nieuw en netjes. probeer dit te overleggen met tourismusamt: onbespreekbaar! Blijkbaar is deze accommodatie geen deelnemer en moeten daar weg. accepteer ik, aangezien we ook dichter bij het zwembad komen.
Niet helemaal waar! we worden ondergebracht op een berg, 3 km van het zwembad. Ik heb de eigenaar regelmatig gesproken:
- Waar wij 1556 voor betaald hebben, krijgt hij 800 euro.
- Het zwembad maakt geen deel uit van het arrangement, maar zit bij accommodatie in
- Waar ons geen informatie verstrekt kon worden, was hij op de dag van boeken al op de hoogte van onze komst.
geen goed woord over voor het boekingsproces (geen info over de appartementen), de hulpverlening vanuit Vrij Uit . De prijs vind ik schandalig!

Bij rechtstreekse boeking bij eigenaar had in 800 euro betaald, nu 1556. In mijn ogen dus minstens 500 euro teveel. Daarnaast de ergernis van onjuiste, onvolledige informatie en onduidelijkheid rond de omvang van het appartement (we zaten met 5 man / vrouw in een appartement met één slaapkamer met drie bedden en een slaapbank in de woonkamer). We zijn met de nodige ergernis verplaatst en we hebben niet gekregen wat we hoopten te krijgen voor het geld. Ik wil 500 euro terug.

Wij vinden dat Vrij Uit hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!