Klacht Vrijbuiter: Verkeerde kleur, geen reactie van klantenservice

Smit

Via internet een lakenzak besteld. Zou volgens de site khaki- kleurig zijn, maar is groen. Ik heb daarover contact gezocht met de klantenservice maar geen enkele reactie teruggekregen. Ook een bericht op de Facebookpagina leverde geen enkele reactie van de Vrijbuiter op. Ik koop hier nooit meer wat, wat een slechte service!

Ik had de lakenzak direct nodig dus kon hem niet terugsturen. Ik had op z'n minst een excuus van de Vrijbuiter verwacht, en aanpassing van de site zodat andere mensen niet hetzelfde overkomt. Enige financiële tegemoetkoming had me daarnaast ook logisch geleken, ik wilde de lakenzak s zomers ook thuis gebruiken maar dat kan nu niet omdat deze kleur enorm vloekt met de rest van mijn beddengoed. Ik moet nu dus nog een andere kopen voor 41 euro.
Ik zal dat in ieder geval niet bij de Vrijbuiter doen.

Beste mevrouw Smit,

Wat vervelend om te horen.
    Allereerst onze welgemeende excuses dat er verkeerde informatie op onze website vermeld staat. Omtrent de kleur van het product. Wij gaan dit z.s.m. aanpassen.
    Het is jammer dat u niet rechtstreeks contact heeft opgenomen met ons. Dan hadden wij dit sneller en effectiever voor u op kunnen lossen.
    Mijn college heeft uw order zojuist kenbaar gemaakt bij onze service afdeling. En zij nemen z.s.m. contact met u op.

Smit
    Ik heb eerst rechtstreeks contact gezocht met jullie klantenservice, maar daar werd niet op gereageerd.
    Vrijbuiter
    Helaas hebben wij geen email van u ontvangen.
    Ons juiste mail adres is; webshop@vrijbuiter.nl

Er wordt z.s.m. contact met u opgenomen door de service afdeling.

Smit
    Ik heb de mail die ik van jullie had gekregen (met de factuur) beantwoord. Ik kreeg daarop geen foutmelding.
    Vrijbuiter
    Dat is heel vreemd. Deze krijgen wij normaliter wel binnen.

Smit
    Oké, dan kunnen jullie er ook niks aan doen. Is er blijkbaar iets technisch mis gegaan.
    ( ik was chagreinig omdat ik net met een ander bedrijf te maken had gehad, dat überhaupt niks had geleverd, na 3 mails naar de klantenservice nog steeds niet reageerde, en toen na een bericht op klachtenkompas opeen wel heel snel in actie kwamen.)
    Vrijbuiter
    Dat denken wij ook. Dat kan helaas wel eens gebeuren.
    Wat vervelend om te horen.

Wij zijn in iedergeval een passende oplossing voor u aan het zoeken.

De Vrijbuiter

Ook een klacht indienen over Vrijbuiter?