Klacht Vrijbuiter: Waardeloze en beschamende service: koop geen gasfles bij de Vrijbuiter

Sjakie2610

Kocht een aantal jaren geleden een gasfles voor de caravan bij de Vrijbuiter. Voor de fles (excl. vulling) moest ik toen een bedrag betalen van ca. € 50. Nu wil ik de gasfles omruilen voor één met een nieuwe vulling, maar dat type gasfles is niet meer leverbaar. Moet dus een nieuw type gasfles kopen en € 50 is in rook opgegaan. Ik heb ook nog een 2e gasfles van dat type. Kortom € 100 kwijt. De servicemedewerkers bij de gasuitgifte begrijpen het zelf ook niet en moeten zich steeds verantwoorden, wat door hen als zeer ongemakkelijk wordt ervaren. De Vrijbuiter geeft niet thuis: ook van een (gedeeltelijke) tegemoetkoming willen ze niet weten. Slechte en beschamende service van de Vrijbuiter. Iedereen is nu gewaarschuwd: ga voor gasflessen voortaan naar Smeding in Leek: eerlijke handel, goede service.

Op zijn minst kan de Vrijbuiter (gedeeltelijk) de klant tegemoet komen, door een nieuw type gasfles tegen een gereduceerd tarief aan te bieden.

Vrijbuiter
    Geachte J Laan,

Vervelend om te horen dat u zich tekort gedaan voelt. Ik heb navraag over het voorval gedaan en daar is uitgekomen dat het gasflessen betreft waarvan het systeem niet meer gebruikt wordt. De leverancier hiervan is een aantal jaar geleden failliet gegaan. Dit houdt in dat niet alleen wij, maar geen enkel bedrijf deze flessen nog kan gebruiken. Dat betekent helaas dat u nieuwe flessen moet aanschaffen, die zijn voorzien van een nieuwer systeem. Uit coulance willen we u de vulling voor de twee nieuwe flessen in dit geval vergoeden. In de prijs van de flessen zelf kunnen we helaas niets betekenen. U kunt zich hiervoor melden bij de Balie in de winkel. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, René
    Sjakie2610
    Het probleem is opgelost met de Vrijbuiter op deze manier. Wel vervelend dat ik eerst een klacht moet indienen op het internet, voordat de Vrijbuiter tot actie overgaat. Dat was niet nodig geweest. Sjakie2610

Ook een klacht indienen over Vrijbuiter?