Klacht Vrijbuiter: WAARDELOZE SERVICE IK KOM HIER NOOIT MEER ALS DIT NIET OPGELOST WORD

Klachtnummer
# 306457
Gebruiker
Jruth
Datum
4 reacties

Details

De klacht

IN DE PERIODE TUSSEN 03-2016 EN 07-2016 2 STOELEN VAN HET MERK WESTFIELD GEKOCHT MET 5 JAAR GARANTIE , NU IS VAN BEIDE STOELEN 1 POOT GEBROKEN ALDIVERSE MALEN KONTACT OPGENOMEN MAR MEN WEIGERD MIJ TE HELPEN , HET AANKOOPBEWIJS IS ER HELAAS NIET MEER MAAR LIJKT ME DAT HU DIT OOK KUNNEN TERUGVINDEN IN DE SYSTEMEN . AANKOOP GEDAAN IN FILIAAL TE ROERMOND MAAR BEN DAAR ERG ONVRIENDLIJK BEHANDELD . WAARDELOZE SERVICE LIJKT MIJ DAT JE TOCH VERANTWOORDELIJK BENT VOOR DE PRODUCTEN DIE JE VERKOOPT EN HIER OOK DE SERVICE VOOR VERLEENT. 160,- EURO VOOR EEN STOEL IS TOCH NIET NIKS .

De oplossing

SERVICE VERLENEN DIE HIER BIJ HOORT ( DUS VERVANGING VAN DE STOELEN )

4 reacties

  1. Auteur
    Vrijbuiter
    Datum
    Beste mevrouw van Ruth,
    Ik heb van mijn collega uit het filiaal Roermond begrepen dat er een aankoopbon of bankafschrift nodig was om uw aankoop er bij te zoeken. Het product moet opgestuurd worden naar de leverancier voor onderzoek en voor de afhandeling van uw klacht wil de leverancier de aankoopbon toegevoegd hebben.
    Mijn collega heeft aangegeven dat zij voor u in het systeem is gaan kijken op productnummer om uw aankoopbon naar voren te krijgen en dat dit is gelukt.
    De stoelen gaat uw man, zoals ik begrepen heb, vrijdag bij ons inleveren en dan gaan wij de stoelen opsturen naar de leverancier en zal de klacht voor u beoordeeld worden. Na beoordeling zal u horen hoe de klacht afgehandeld zou gaan worden.
    Ik hoop dat u tot nog toe tevreden bent over hoe de klacht inmiddels opgepakt is.

    Met vriendelijke groet, Gerda
  2. Auteur
    Jruth
    Datum
    Tot zover gaat dit goed wil alleen weten hoelang dit weer gaat duren , want als ik de stoelen pas terug krijg na het seizoen ben ik hier nog niet meegeholpen . Zijn er geen reserve stoelen beschikbaar? voor deze periode ? .
  3. Auteur
    Vrijbuiter
    Datum
    Beste mevrouw van Ruth, ik heb nogmaals contact gehad met mijn collega. Zij heeft aangegeven dat de stoelen opgestuurd zijn en dat u binnen 8 werkdagen meer van haar gaat horen. Met vriendelijke groet, Gerda
  4. Auteur
    Jruth
    Datum
    Hartelijk dank voor uw reactie , ik wacht rustig af

Ook een klacht indienen over Vrijbuiter?