Opgelost door Vrije Universiteit Amsterdam: Straf voor ouderen zonder internet

sad Opgelost
K.F. Harmsze

Sinds dit jaar een 'boete' van 15 € als je je voor een Hovocursus 'op papier' wil aanmelden. On-line aanmelden (waarbij bankgegevens moeten) gaat via een onbeveiligde site. Bij telefonisch contact hierover was men zeer laconiek: dat is dan maar zo. Overigens, aan de cursussen doen ook/juist veel ouderen mee, waarvan ik weet dat ze geen internet hebben. Daarvoor krijg je dus straf!
De VU is weliswaar geen overheid, maar ouderen zo afserveren lijkt me heel ongepast.

Dat de VU deze maatregel terugdraait voor degenen die geen internet hebben. En overigens een beveiligde omgeving levert om bij gebruik van internet je bankgegevens achter te laten.

Vrije Universiteit Amsterdam
    HOVO Amsterdam heeft persoonlijk contact opgenomen met de betreffende klant.

K.F. Harmsze
Wat mij zelf betreft: oké; wat mijn opmerkingen betreft over internetloze mede-cursisten: die klacht is niet echt overgekomen. Jammer. Of het goed gaat voor de internet-loze mede-cursisten kan ik pas beoordelen zodra de cursus in juli as. van start gaat! Wie van de 'vaste groep' ga ik om deze reden missen..?

Ook een klacht indienen over Vrije Universiteit Amsterdam?