Klacht Vroom en Dreesman Failliet: Bestelling niet geleverd en geen reactie op mail en telefoontjes

Alex1952

Op 27 november heb ik drie artikelen besteld bij V&D. bedoeld als Sinterklaas cadeau. Levering bleef op de aangegeven datum uit en ik heb een mail gestuurd die volgens de site binnen 24 uur behandeld zou worden. Geen reactie op de mail en vervolgens gebeld met de klantendienst doie wist te vertellen dat er veel bestellingen automatisch in behandeling waren gegaan, en dat men bezig was de fout te herstellen.

Sinterklaas ging voorbij zonder de bestelde cadeaus. Vervolgens nog maar eens een mail gestuurd, en daarin aangegeven dat ik graag wilde weten of er geleverd kon worden voor de kerst, en als dat niet mogelijk was ik de bestelling wilde annuleren en mijn geld terug wilde. Helaas weer geen reactie. Nogmaals gebeld, maar nog steeds geen bestelling gezien. Ik ben bang dat ook de kerst voorbij gaat zonder cadeaus

Levering van de bestelling voor de kerst, en anders mijn geld terug zodat ik alsnog een ander cadeau kan kopen.

Wij vinden dat Vroom en Dreesman Failliet hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Vroom en Dreesman Failliet?