Klacht Vroom en Dreesman Failliet: Bestelling nog steeds niet ontvangen

# 142024
Danny

Op 17/11/2015 ( Al bijna 3 weken geleden ) online een bestelling geplaatst bij V & D met de formule " Vóór 22:00 uur besteld morgen in huis.! "..De bestelling had ik ook meteen betaald via Ideal. Op 17/11/205 had ik ook de melding gekregen van V&D dat mijn bestelling is ontvangen.. Echter tot op heden nog niks ontvangen.! Al driemaal heb ik het bedrijf aangeschreven.! ..Steeds krijg ik een standaardbericht van Klanten Contact Center V&D dat men zo spoedig mogelijk aan de slag zal gaan met mijn vraag en ernaar streven binnen 24 uur te reageren. Op 25/11/2015 een bericht ontvangen van Danielle Pronk met excuses en dat mijn vraag naar de desbetreffende afdeling wordt doorgestuurd..Dit is alweer bijna twee weken geleden, maar nog steeds niks gehoord..Ook al een paar keer gebeld maar de telefoon wordt niet opgenomen..steeds doorverwezen naar de website met veelgestelde vragen.

Ik wil eindelijk duidelijk hebben over mijn bestelling. Graag zou ik het artikel alsnog willen ontvangen of indien dit niet mogelijk is wil ik mijn geld terug. In ieder geval wil ik een reactie van het bedrijf ontvangen met een aangeboden oplossing.

Wij vinden dat Vroom en Dreesman Failliet hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Danny
    Mijn klacht is nooit behandeld..mijn bestelling ook nooit meer ontvangen ondanks dat ik al betaald had. Een schaamteloze houding naar de klant..Dit is denk ik ook een van de oorzaken dat dit bedrijf binnenkort failliet gaat...Opgeruimd staat netjes..!!