Klacht Vroom en Dreesman Failliet: Portemonnee gerold bij V & D afdelijg speelgoed filiaal Nijmegen

G. Grutters

Er is bij mij een portemonnee gerold bij V&D Nijmegen kinderspeelgoed. Aangifte gedaan website en politie. Na een week nog geen antwoord, opnieuw gemaild na 4 dagen nog niets. Telefonisch bereik zeer slecht, verwacht geld niet terug, portemonnee? Zeer slechte klantenservice. Krijg cadeaubon voor overlast! Heb ook naar camerabewaking gevraagd, als die er is weten ze niet waar en beelden worden 48 uur-7 dagen bewaard. Mails worden slecht behandeld zoals u leest, dus logisch niets meer terug te kijken. Klantenservice?

Een behoorlijke klantenservice, die zich houdt aan wat er op de website staat vermeld.
Beter telefonische bereikbaarheid voor de klantenservice, snelle afhandeling, zeker voor dit soort zaken. Naar politiebureau moeten gaan om te vragen of er bewakingscamera's hangen. Ook voor hen klantenservice slecht te bereiken. Als de mail eerder was afgewerkt, (binnen 24 uur en niet na anderhalve week), waren er misschien nog beelden op de camera geweest, als die er hangen! Ik verwacht dus direct contact met een filiaal en niet met een 0900 nummer dat ik 6 maal heb gedraaid om te horen wat ik moet doen ben slechthorend met 2 hoorapparaten. Kan meer rekening mee worden gehouden.

Wij vinden dat Vroom en Dreesman Failliet hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

G. Grutters
    Ik heb nu niets meer verwachten van V & D, nu er een faillissement is.