Klacht Vroom en Dreesman Failliet: Vroom en Dreesman veranderen in Vrees en Droom

Klachtnummer
# 145229
Gebruiker
Ed
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Hoewel ik het meest erge van de surseance van V&D vind, dat het personeel van de werkvloer hier een forse eindejaars-dreun heeft gekregen, is het toch meer dan grof schandalig, dat er op 22-12-2015 om 08:15 uur een digitale kadobon wordt verstuurd (zgn voucher), terwijl om 09:00 het personeel wordt ingelicht over de problemen.

Natuurlijk was het al langer bekend hoe de zaken er voor stonden.
Maar dat neemt niet weg, dat de graaiers het mogelijk maken dat kerstkado's voor veel medewerkers van bedrijven die kozen voor een tegoedbon (b.v. via mijn caroussel.nl), nu voorlopig met lege handen staan.

De oplossing

Zo snel mogelijk weer kadobonnen verzilveren!!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vroom en Dreesman Failliet hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ?