Opgelost door Vroom en Dreesman Failliet: Waar is mijn boek?

Snoopy2000138

Heb bij V&D o a. een boek besteld op 11 november. De meeste spullen kregen we netjes op tijd, behalve een boek. Paar keer geklaagd via de mail en Twitter. Kreeg 1 reactie terug per mail dat met het launchen van de site iets mis ging met de communicatie met hun boeken partner. Alles wordt nu met de hand ingevoerd. Even geduld dus.
Volgende week is het Kerst. Ik heb het boek nog steeds niet. Klagen heeft ook geen zin meer, want ze reageren niet meer.
Was altijd een tevreden klant bij V&D, maar nu dus een barende klant.

Stelletje hoop ik op het boek. Maar ik vind geld terug ook goed.

Wij vinden dat Vroom en Dreesman Failliet hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Snoopy2000138
    Weet niet of het aan de klachtenkompas heeft gelegen of niet. Opeens krijg ik per mail en per Twitter weer reacties. Er is iets mis gegaan met hun nieuwe website en mijn boek is gewoon niet leverbaar. Sorry e.d. En ze beloven mij in een apart emailtje dat ik een bon krijg van EUR 10 voor de moeite. Maar die bon.......je raadt het al! Die moet ik nog steeds krijgen. :-s (dus eigenlijk is het toch geen +1, maar een -1) Weet niet of ik de volgende keer weer wat bij de V&D koop. Jammer.