Klacht Vrouwenoverlegheemskerk: Misleidende webshop die niet reageert op klachten.

Klachtnummer
# 266333
Gebruiker
Marcia Kalsbeek
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Order geplaatst bij dit bedrijf, waarna geen bevestiging kwam. Contact gezocht via de site (contactformulier, geen telefoon / email beschikbaar), waarop een reactie in het Engels kwam dat de order verzonden was, vreemd als je denkt bij een Nederlands bedrijf iets te bestellen. Inmiddels was er een bedrag van mijn credit card afgeschreven, waaruit bleek dat deze order blijkbaar uit China komt. Dit kan ik niet op de site terug vinden. Hierdoor moest ik importkosten moeten betalen bij aflevering. En dan hebben ze nog het verkeerde artikel gestuurd ook. Nu ik dit wil terug sturen en geld terug wil ontvangen geven ze niet thuis. Er wordt niet op het retourformulier wat je moet invullen via de site gereageerd, en ook op het contactformulier reageren ze niet meer.

De oplossing

Ik wil de goederen terug sturen en mijn geld terug ontvangen, inclusief de importkosten die ik heb moeten betalen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vrouwenoverlegheemskerk hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vrouwenoverlegheemskerk?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen