Klacht Vsp netwerk: Ondanks herhaalde meldingen, bezorgt VSP Netwerk folderpakket niet

Klachtnummer
# 33686
Gebruiker
willemijn
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Inmiddels ontvangen wij sinds begin juni geen wekelijks folderpakket via de brievenbus.
Ik heb dit meermaals zowel telefonisch als via de VSP netwerk website gemeld. Ik krijg na melding via de website ‘keurig’ een mailtje dat het probleem de komende dagen zal worden opgelost. En daar blijft het dan bij.
Ik ben dan ook verbaasd om via deze website te lezen dat klachten binnen 2 dagen succesvol worden opgelost. Aangezien het mij al ruim 2 maanden via direct contact met hen niet lukt.
Notitie: de bezorger woont een paar deuren verder en ik zie dus wel wekelijks de pakketten staan.
Gewenste oplossing

Continue en wekelijks tijdige bezorging van het folderpakket.

Gewenste oplossing

Continue en wekelijks tijdige bezorging van het folderpakket.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vsp netwerk hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vsp netwerk?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen