Klacht VT Mode Wijchen: Gaatje in shirtje

Rosita van Buuren-Smit

Begin Juni 2013 heb ik van het merk ENJOY een koraal kleurig shirtje gekocht.Ik heb het shirtje 2 keer gedragen en 1 keer gewassen.Toen ik het wilde strijken zag ik dat er een gaatje in zat.Ik ben terug gegaan naar de winkel en mijn verhaal gedaan.****** de verkoopster kon het zich nog wel herinneren maar kon er niks aan doen, ze zei dat ik het zelf had gedaan.Toen ik aan gaf dat ik niet rookte of ergens achter was blijven hangen zei ze ja dat moet ik maar geloven.Je kunt aan het shirt zien dat het bijna niet gedragen is,en dat ik al zeg ik het zelf erg zuinig ben op mijn kleding.Al met al zit ik nu met een shirt waar ik niks meer aan heb en mijn geld kwijt ben.k heb van een kennis gehoord dat er veel klachten van dat merk zijn,maar ik was tot op heden tevreden en heb meerdere shirts die al drie jaar oud zijn en waar niks mee is.Ik was altijd een tevreden klant maar mij zie je daar niet meer.

Ik zou graag een ander shirt willen of mijn geld terug.

Wij vinden dat VT Mode Wijchen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over VT Mode Wijchen?