Klacht Vt wonen: Slechte klantenservice

Klachtnummer
# 400911
Gebruiker
Anna
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Stoel geleverd, in elkaar gezet, blijkt grote scheur in hout te zitten. Stoel kan niet meer uit elkaar (geblokkeerd door doppen). Ben hoogzwanger, mag lichamelijk niet inspannen, geen hulp, moet zelf stoel uit elkaar halen en in dezelfde doos naar postNL punt brengen. Tijdens bellen naar de klantenservice word ik er een aantal keren uitgegooid, uiteindelijk mensen gesproken, toegezegd het geld terug te betalen en te regelen dat de stoel opgehaald zou worden. Hoor niks meer. Zelf weer gebeld en nu moet ik stoel zelf uit elkaar halen en zelf wegbrengen. Aangegeven dat dit niet mogelijk is. Zou er meer over horen. Krijg ik een mail dat ik hem zelf uit elkaar moet halen en op moet sturen.
VT Wonen levert een kapotte stoel, flink bedrag wat ik (naar zeggen) pas terugkrijg als de stoel terug is, mag niet inspannen wegens hoogzwanger en ben al veel tijd kwijt.

De oplossing

Geld per ommegaande terugbetalen en stoel ophalen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vt wonen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vt wonen?