Klacht Vueling: Bedrijf is onbereikbaar, maar ik wil mijn geld terug ipv een voucher.

Klachtnummer
# 490161
Gebruiker
FvanR
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn vluchten bij Vueling op 26 mei en 2 juni zijn geannuleerd ivm corona. Een aantal dagen later heb ik een voucher ontvangen. Ik zou graag mijn geld terug willen ipv deze voucher, maar de vliegmaatschappij is niet bereikbaar (telefonisch en via de mail meerdere keren geprobeerd.)

De oplossing

Ik zou graag mijn geld terug willen in plaats van de voucher die ik ontvangen heb.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vueling hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vueling?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen