Klacht Vueling: Cancelling

Klachtnummer
# 173234
Gebruiker
Rene
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Maandag 20 juni
Vlucht Amsterdam - Lissabon was gecancelled, vliegtuig was ruim uur te laat en mocht niet meer vliegen. Alternatief van Vueling dinsdag een vlucht naar Barcelona en dan woensdag naar Lissabon( Hotel Mundial was gereserveerd ) Hebben samen met anderen tickets moeten kopen van andere maatschappijen. Wij met Transavia en dit koste ons €769 voor 2 personen. Vraag is Kan ik dit terugvorderen van Vueling ?

De oplossing

Wil dit wel vergoed zien worden door Vueling

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vueling hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vueling?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen