Klacht Vueling: Claim over nooit aangekomen bagage waardoor er elke dag extra kosten moesten worden gemaakt

Fam. Verkerk

Op de heen vlucht naar Ibiza met de vlucht VY3323 vanaf AMS op terminal 3 om 14:00 uur is onze bagage zoek geraakt na het inchecken en nooit aangekomen op ons vakantie adres op Ibiza.

Wij hebben die zelfde dag een melding gemaakt bij de lost bagage op het vliegveld op Ibiza onder nummer: IBZVY30477

Omdat mijn man en ik een gezamenlijke grote koffer bij ons hadden en bij aankomst helemaal niets, waren wij genoodzaakt om veel spullen opnieuw te kopen.

Wij hebben hierdoor extra kosten gemaakt en dit de GEHELE vakantie.
Na contact te hebben gehad vertelde Vueling ons dat de kosten tot 60 eur per dag (voor 2 pers.) aan aan vergoed zouden worden met een maximum van 350 eur.
Op onze laatste dag in Ibiza hoorden wij dat onze koffer was open gemaakt door de KLM en zij onze gegevens hadden gevonden.

De koffer hebben wij op zondag middag 20-9-15 (1 dag na onze thuiskomst in NL) op Schiphol kunnen ophalen, hij stond zonder label in het bagage ruim.

Graag zouden wij deze claim met de daarbij behorende extra gemaakte kosten ZSM opgelost willen zien en ons geld terug willen krijgen

Wij vinden dat Vueling hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Vueling?