Wij vinden dat Vueling hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Vueling: dubbele boeking
Details
Klacht
op 21 augustus 2013 heb ik online een boeking gedaan, door een systeem fout van vueling is de boeking niet verwerkt nooit een bevestiging, echter geld wel afgeschreven, ik heb helaas een nieuwe boeking moeten doen. en mijn geld van mijn eerste poging zou binnen 3 dagen gestort worden vandaag 11 september heb ik nog steeds niet mijn geld gezien. ook zijn deze mensen heel slecht te bereiken, welke een 0900 nummers, ik wil ook de gemaakte telefoonkosten verhalen op dit bedrijf.echter reageren zij niet op mijn vele emails
Gewenste oplossing
compensatie van de gemaakte kostenBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.