Klacht Vueling: dubbele boeking

Klachtnummer
# 34757
Gebruiker
moeder
Datum
0 reacties

Details

Klacht

op 21 augustus 2013 heb ik online een boeking gedaan, door een systeem fout van vueling is de boeking niet verwerkt nooit een bevestiging, echter geld wel afgeschreven, ik heb helaas een nieuwe boeking moeten doen. en mijn geld van mijn eerste poging zou binnen 3 dagen gestort worden vandaag 11 september heb ik nog steeds niet mijn geld gezien. ook zijn deze mensen heel slecht te bereiken, welke een 0900 nummers, ik wil ook de gemaakte telefoonkosten verhalen op dit bedrijf.
echter reageren zij niet op mijn vele emails

Gewenste oplossing

compensatie van de gemaakte kosten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vueling hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vueling?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen