Klacht Vueling: Geen achternaam vermeld op instapkaart impliceert geen toegang tot de vlucht

Klachtnummer
# 277849
Gebruiker
E.J.W. van den Bosch
Datum
0 reacties

Details

De klacht


Zoon J.J. van den Bosch,Keucheniuslaan 14, 1181 XX Amstelveen heeft digitaal een ticket geboekt bij Vueling voor vlucht naar Barcelona op 30 september 2017. Vertrektijd 10.10 uur.
Op Schiphol bleek dat zijn achternaam niet op de instapkaart terecht was gekomen, alleen voornaam stond erop vermeld.
Balie medewerkers op Schiphol konden dit niet aanpassen. Vervolgens werd hem de toegang tot de vlucht (VY8301) geweigerd. Geen bereidheid van de medewerkers om een vervangende vlucht te boeken middels het overzetten van het ticket. Vervolgens zelf nieuw ticket gekocht bij andere maatschappij om toch op 30 september naar Barcelona te kunnen vliegen.
Aankoop ticket Vueling € 140,- Bij Vueling geld terug gevraagd. Door administratieve fout Veuling op de instapkaart toegang tot de vlucht geweigerd en geen bereidheid om het ticket om te zetten.
Echter geen reactie ontvangen.

De oplossing

Aankoop kosten ticket volledig retourneren

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vueling hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vueling?