Klacht Vueling: Geen restitutie van betaalde reissom

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 496117
Gebruiker
T.C.C. den Braanker
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vlucht van 2 mei 2020 is geannuleerd. Mails over gehad, maar de link om vluchtkrediet te gebruiken werkt niet. Inloggen met mijn e-mailadres lukt ook niet. Elke poging mislukt. Geen restitutie of gebruik krediet mogelijk.

De oplossing

Restitutie betaalde reissom in teruggave of vluchtkrediet conform de regels die hiervoor gelden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vueling hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
T.C.C. den Braanker
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Vueling?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen