Klacht Vueling: Het niet toekennen dat de vlucht geannuleerd is ondanks dat er voldoende bewijs voorhanden is.

Klachtnummer
# 495672
Gebruiker
Chen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In maart is mijn vlucht op het laatste moment geannuleerd terwijl ik op het vliegveld zat. Ter plaatse konden ze het niet oplossen, sindsdien meermaals telefonisch contact gehad, e-mails met bewijsmateriaal doorgestuurd maar nog altijd zeggen ze dat de vlucht heeft plaatsgevonden. Dit is onacceptabel aangezien ik de hele dag op het vliegveld was en foto’s en video’s heb met bewijs van annulering van de desbetreffende vlucht. Ik eis op z’n minst een voucher van Vueling.

De oplossing

Voucher of geld terug. Ook de punten die zijn gebruikt om een deel van de vlucht te betalen, zie ik graag terugkeren op mijn Vueling account.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vueling hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vueling?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen