Wij vinden dat Vueling hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door Vueling: Nog steeds geen terugbetaling
Details
De klacht
Ik heb nog steeds mijn geld niet terug van mijn vlucht van Santiago naar Amsterdam op 14-09-2020.Ik heb wel mijn geld terug van de heenvlucht van Amsterdam naar Santiago van 10-10-2020. Dit heb ik ontvangen op 26-08-2020. Maar van de terugvlucht nog niks. De boekingscode was EETS7D. De tickets stonden op naam van Adriana Maartense en Gerarda van Schaik.
Ik heb inmiddels drie maal gebeld met Vueling op 28-08, 29-09 en 28-10. En al de nodige e-mails verstuurd onder code 1-19222401014.
Als ik inlog op de app van Vueling, zie ik ook geen flight credits staan, maar de mededeling dat ik die heb opgebruikt, terwijl ik nooit een andere vlucht met Vueling heb gemaakt.
Kortom: er is iets fout gegaan bij Vueling en er gebeurt verder niets met mijn telefonische klachten en mijn e-mails.
Graag wil ik nu eindelijk mijn geld terug.
De oplossing
Ik wil dat Vueling het geld terugstort voor de twee tickets van Santiago naar Amsterdam en de twee geboekte stoelen.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.