Opgelost door Vueling: Nog steeds geen terugbetaling

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 491620
Gebruiker
CaminoIngles
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb nog steeds mijn geld niet terug van mijn vlucht van Santiago naar Amsterdam op 14-09-2020.
Ik heb wel mijn geld terug van de heenvlucht van Amsterdam naar Santiago van 10-10-2020. Dit heb ik ontvangen op 26-08-2020. Maar van de terugvlucht nog niks. De boekingscode was EETS7D. De tickets stonden op naam van Adriana Maartense en Gerarda van Schaik.
Ik heb inmiddels drie maal gebeld met Vueling op 28-08, 29-09 en 28-10. En al de nodige e-mails verstuurd onder code 1-19222401014.
Als ik inlog op de app van Vueling, zie ik ook geen flight credits staan, maar de mededeling dat ik die heb opgebruikt, terwijl ik nooit een andere vlucht met Vueling heb gemaakt.
Kortom: er is iets fout gegaan bij Vueling en er gebeurt verder niets met mijn telefonische klachten en mijn e-mails.
Graag wil ik nu eindelijk mijn geld terug.

De oplossing

Ik wil dat Vueling het geld terugstort voor de twee tickets van Santiago naar Amsterdam en de twee geboekte stoelen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vueling hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
CaminoIngles
Datum
Uiteindelijke oplossing
Eindelijk na 6 maanden, een stuk of tien e-mails, vijf telefoontjes naar Barcelona, en uiteindelijk een ouderwetse brief, nu het geld terug ontvangen! Toch nog goed gekomen!
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Vueling?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen