Klacht Vueling: Onbereikbare KlantenService (tegen hoog beltarief)

Jogy

Vandaag uren bezig proberen Vueling te bereiken. Telefoonnummer op site geeft aan 1 euro per gesprek. Gebeld met mijn vraag, waarna een ik menu krijg waar ik moet inspreken waar ik voor bel. Heb "bagage" ingesproken (heb daar een specifieke vraag over die niet op website staat), krijg ik alg. info over bagage die ook op de site staat en de verbinding wordt verbroken. nog 2x geprobeerd, met andere reden... wordt steeds verbroken.
Toen contact via de site geprobeerd. Volgens de website zou je dat kunnen doen en zelfs direct antwoord kunnen krijgen. Wat je ook typt, je krijgt geen antwoord en wordt steeds weer teruggelinkt naar de vorige pagina. Alleen als je "klacht indienen" klikt, LIJKT er een formulier voor contact te komen, maar ook dit is onzin, want het formulier werkt niet bij het veld "bestemming", daar komt geen scroll menu, waardoor het onmogelijk wordt om het formulier/de klacht verzonden te krijgen (immers elk veld moet kloppen).

Ik laat dit geheel aan de creativiteit van het bedrijf over. Ten eerste zouden ze hun diensten eens moeten verbeteren, mensen te woord staan telefonisch, beltarieven kosteloos maken, excuses aanbieden. Tijd en kosten compenseren!
Dit is namelijk niet de eerste keer, vlieg al 15 jaar met Vueling maar de klantenservice en de tijd en kosten die je daarvoor maken zijn NIET OKE!

Wij vinden dat Vueling hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!