Klacht Vueling: Slechte service!!

Klachtnummer
# 411235
Gebruiker
Chantal
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vlucht is geannuleerd hiervoor alternatief gekregen die uitermate slecht geregeld was waardoor we in plaats van anderhalf uur vliegen er 11 uur over hebben gedaan om op de bestemming aan te komen. Stoelen betaald maar niet retour gekregen van geannuleerd vlucht en contact is onmogelijk of je krijgt een slecht sprekende Engelse aan de lijn.

De oplossing

Een deel van me geld retour

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vueling hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vueling?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen