Klacht Vueling: Teveel betaald naam aanpassing ticket

Miranda Blok

KLACHT Via Vueling.com 3 vliegtickets gekocht en initialen ingevuld i.p.v. mijn naam in mijn paspoort. Bij inchecken werd dit geconstateerd en mocht ik in eerste instantie niet mee. Ik werd verwezen naar de Vueling balie en daar moesten we p.p 140,-- bijbetalen, totaal 420,--. Bij thuiskomst heb ik de vervoersvoorwaarde er op na geslagen en "veel gestelde vragen" van Vueling geraadpleegd. Hier staat dat voor een bedrag van €50,00 een naamswijziging kan plaats vinden tot 2 uur voor vertrek. Aangezien de naamswijziging meer dan 2 uur voor vertrek heeft plaatsgevonden wil ik het te veel betaalde bedrag terug. Op Alicante wilde ik deze klacht bij Vueling neerleggen maar zij verstonden geen engels, we zijn zeer "onprofessioneel" behandeld en dat is een understatement.

Graag het gehele bedrag terug daar het niet gaat om een persoonswijziging maar een aanpassing.Bovendien zie ik bij een boeking via de vueling-site dat naam voluit dient te worden geschreven niet vermeld staan, wel bij andere maatschappijen.
Op mijn rijbewijs staan ook alleen mijn initialen en is toch een legitimatiebewijs.
Administatieve kosten ok maar met een specificatie.

Wij vinden dat Vueling hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Vueling?