Klacht Vueling: Vlucht geboekt bij Vueling die uitgevoerd zou worden door Level. Vueling keert nu niets uit.

Klachtnummer
# 476712
Gebruiker
T. Aantjes
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een retour vlucht geboekt van Amsterdam naar Rome (april-mei 2020) bij Vueling maar Vueling heeft de vlucht naar Level gezet. Deze vlucht is geannuleerd door Corona en we hebben een voucher ontvangen. Doordat Level nu failliet is kunnen wij de voucher niet gebruiken. Dit hoort toch opgepakt te worden door Vueling? We hebben toch recht op flightcredit zowel voor de heen- als de terugreis? Het betreft een boeking voor 2 personen

De oplossing

De vouchers uitbetalen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vueling hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vueling?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen