Klacht Vueling: Vlucht geboekt bij vueling maar die verschuilt zich nu onder een failliet Level.

Klachtnummer
# 478066
Gebruiker
T. Aantjes
Datum
0 reacties

Details

De klacht


Ik heb een retour vlucht geboekt van Amsterdam naar Rome bij Vueling maar Vueling heeft de vlucht naar Level gezet. Deze vlucht is geannuleerd door Corona en we hebben een voucher ontvangen die ook voor vluchten van Vueling geldig is. Doordat Level nu failliet is kunnen wij de voucher niet gebruiken. Dit hoort toch opgepakt te worden door Vueling? We hebben toch recht op flightcredit zowel voor de heen- als de terugreis? Het betreft een boeking voor 2 personen.
Bij Vueling is niemand te bereiken via de klantenservice. Bij het indienden van een klacht of vragen wordt het vluchtnummer gebruikt en krijgen we bericht van het faillissement van Level.

Graag hoor ik u mening over het uitvoeren van een vlucht door een andere maatschappij dan waar de boeking is gedaan en de rechten van een klant.

De oplossing

de voucher uitbetalen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vueling hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vueling?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen