Klacht Vueling: Voel me genaaid

Klachtnummer
# 292026
Gebruiker
999999999999999999999999999999
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wij waren een weekend naar Barcelona met Vueling. Op Schiphol zagen ze dat onze namen niet goed stonden. Dit omzetten koste ons 250 euro per ticket. Al hadden er drie letters fout gestaan was het kosteloos. Nu lees ik overal dat het zo werkt. Nou het is een handeling van 10 seconde om de boel om te zetten. En drie letters zijn gratis dus waarom niet meer letters ook. En dan die mevr. bij de balie die lachend zegt ik ga jullie pijn doen. En contant is er niet te krijgen met Vueling. En dat je hand bagage mee mag in het vliegtuig klopt ook niet want al heel gauw is het te vol voor bagage. Je hele weekend verpest door deze maatschappij.

De oplossing

Deel van het geld terug. 500 euro betaald dat was nog meer dan onze ticket en appartement..

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vueling hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vueling?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen