Klacht Vueling: Vueling biedt geen mogelijkheid om geld terug te vragen en houdt zich onbereikbaar.

Klachtnummer
# 485299
Gebruiker
Ron
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb drie tickets gekocht bij Vueling voor een vlucht op 20 maart van Amsterdam naar Alicante. De vlucht is gecanceld in verband met Corona. Ik wil bij Vueling mijn geld terugvragen maar dat blijkt onmogelijk. De telefonische klantenservice verwijst door naar de website, de website verwijst naar de klantenservice, per mail is het bedrijf onbereikbaar. Kortom, Vueling reageert niet.

De oplossing

Ik wil dat Vueling duidelijk aangeeft hoe je het geld van een door corona gecancelde vlucht kunt terugvragen. Daarnaast wil ik dat Vueling het geld van de tickets terugbetaald.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vueling hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vueling?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen