Klacht Vueling: Vueling laat de consumenten zelf annuleren

Klachtnummer
# 493800
Gebruiker
R. le Noble
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een vlucht geboekt om te vliegen op 6/12 van Amsterdam naar Alicante! Op hun site is het niet mogelijk om een plaats extra te boeken want ze vliegen niet op deze dag meer. De vluchten zijn vervallen maar dit wordt niet vermeld. Wel een mail ontvangen dat zij melden dat ik of de vlucht gratis kan overzetten of een vluchtkrediet kan ontvangen! Het krediet wordt geen contante betaling. Als ik niets doe, dan blijft de vlucht doorgaan. Er is geen vlucht.

De oplossing

Dat deze ernstige misleiding uit de wereld geholpen wordt

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vueling hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vueling?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen