Wij vinden dat Vueling hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Vueling: Vueling onbereikbaar voor teruggave geld voor annulering vlucht door corona
Details
De klacht
In april zou ik naar Lissabon vliegen voor een vakantie. Deze vlucht werd geannuleerd vanwege de uitbraak van het coronavirus. Kort na de annulering kreeg ik een e-mail van Vueling dat het uitgegeven bedrag omgezet is in een krediet dat 18 maanden lang geldig is(en daarna verdwijnt als het niet is opgemaakt). Vueling hoort mij de keuze te geven geld terug te krijgen. Deze optie bieden ze niet. Wanneer je erover contact zoekt, melden ze (via twitter en social media) dat je ze moet bellen om een 'refund' te krijgen. Maar wanneer je belt, krijg je een keuzemenu dat altijd eindigt met: Wil je dit bericht nog een keer horen? Toets 1. Wil je het gesprek beëindigen? Toets 2. Nooit krijg ik iemand aan de lijn die mijn refund in orde kan maken. Mijn klacht is daarom ook dat Vueling onbereikbaar is.De oplossing
Ik zou graag willen dat Vueling contact met mij opneemt om deze situatie op te lossen.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.