Klacht Vueling: Vueling onbereikbaar voor teruggave geld voor annulering vlucht door corona

Klachtnummer
# 483433
Gebruiker
Lennie
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In april zou ik naar Lissabon vliegen voor een vakantie. Deze vlucht werd geannuleerd vanwege de uitbraak van het coronavirus. Kort na de annulering kreeg ik een e-mail van Vueling dat het uitgegeven bedrag omgezet is in een krediet dat 18 maanden lang geldig is(en daarna verdwijnt als het niet is opgemaakt). Vueling hoort mij de keuze te geven geld terug te krijgen. Deze optie bieden ze niet. Wanneer je erover contact zoekt, melden ze (via twitter en social media) dat je ze moet bellen om een 'refund' te krijgen. Maar wanneer je belt, krijg je een keuzemenu dat altijd eindigt met: Wil je dit bericht nog een keer horen? Toets 1. Wil je het gesprek beëindigen? Toets 2. Nooit krijg ik iemand aan de lijn die mijn refund in orde kan maken. Mijn klacht is daarom ook dat Vueling onbereikbaar is.

De oplossing

Ik zou graag willen dat Vueling contact met mij opneemt om deze situatie op te lossen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vueling hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vueling?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen