Klacht Vueling: Waardeloze vliegmaatschappij

Klachtnummer
# 305152
Gebruiker
Dini Sins
Datum
0 reacties

Details

De klacht

22.05 Vlucht Amsterdam-Florence (via Barcelona) totaal 5,5 uur vertraging.
Bij aankomst Florence bagage zoek.
23.05 in de avond eindelijk onze bagage.

25.05 Vlucht Florence-Amsterdam ruim 3,5 uur vertraging.
Schandalig hoe Vueling met deze situatie omgaat, ze doen helemaal niets, geen maaltijd, o.i.d.
Als je de klacht meld bij Vueling, dan wordt het afgewimpeld.

De oplossing

Ik wil compensatie van Vueling.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vueling hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vueling?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen