Klacht Vuurkorfwinkel.nl: TE GEMAKKELIJK DE ZWARTE PIET DOORSCHUIVEN

Klachtnummer
# 318756
Gebruiker
Siesstampers
Datum
0 reacties

Details

De klacht

7 augustus barbecue sierra 210 besteld .9 augustus pakket ontvangen. Tot hiertoe alles prima !zaterdag 11 augustus barbecue in mekaar steken ( vlot verlopen),maar na testen van de branders gemerkt dat er een kortsluiting zat tussen de elektrische ontstekingen van de branders. zijbrander ontsteken en linkse en middelste branders werkten .Linker brander onsteken en middelste brander werkte ook . Zijbrander kon niet bediend worden.Maandag 13 augustus via e-mail contact opgenomen en antwoord gehad van jammer en blablabla.en er zou naar een oplossing gezocht worden . Direct antwoord van mij dank je wel voor het spoedige antwoord , liefst zo vlug mogelijk aub want bbc staat op een camping en wij vertrekken ma20 augustus naar huis .Antwoord aan mij , de leverancier gaat kijken of ze nog onderdelen hebben voor reparatie,vanwege de drukte en de vakantie komen ze hier uiterlijk volgende week op terug , best doen voor eventueel wat vroeger!!vrijdag 17 augustus contact opgenomen met info@vuurkorf.nl , maandag 20 augustus contact opgenomen met info@vuurkorf.nl TELKENS GEEN ANTWOORD . Wij zitten hier nu ( het is al 15 h )met onze vingers te draaien zonder dat iemand iets laat weten EN MET EEN BETAALDE BBC DIE NOG STEEDS NIET WERKT .EN WIJ MOETEN NORMAAL NAAR HUIS !!!!
Rekening betalen = direct
Probleem oplossen = uitstel

De oplossing

Of reparatiedienst laten komen ( geen smoes van vakantie , onderbezetting ......e.d. gebruiken )
Of reparatie-set opsturen met latere afspraak zeker langs te komen ( zo konden we bbc toch gebruiken )

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Vuurkorfwinkel.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vuurkorfwinkel.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen