Opgelost door Vuurtafelwebshop.nl: Betalen, niks geleverd krijgen, beloftes maken en niet nakomen.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 555410
Gebruiker
E. Nederlof
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Medio april 2021 via de website vuurtafelwebshop een cocoon vuurtafel gekocht, besteld. Tevens via de link ook betaald. Echter tot op heden niks ontvangen. Hierop diverse keren gemaild (zonder echt een tegenreactie dan alleen vanwege levering problemen, voorstel). Hierop de koop ontbonden conform hun voorwaarde. Zowel per mail als een aangetekende brief verstuurd. Ook hier geen reactie op gekregen!
Hierop op 31 augustus jl telefonisch contact gehad met Marja. Zij vertelde mij dat ik mijn geld (aankoopbedrag €785 euro) binnen 10 werkdagen terug gestort krijg. De dag erna 1 september werd ik gebeld door vermoedelijk de eigenaar André.
Hij heeft alle mails doorgenomen en hij wilde alsnog de tafel leveren. Hierop heb ik aangegeven dat ik de koop al enige weken geleden heb ontbonden en ik het aankoopbedrag binnen 10 werkdagen terug gestort ziet worden.
Echter ook hier blijft het bedrijf in gebreken! Ondanks dat ik het bedrijf nog een herinnering per mail heb verstuurd. Waarin ik te kennen heb gegeven dat als het bedrijf het geld niet binnen de termijn die mij is toegezegd. Ik vervolgstappen zal ondernemen (incassobureau inschakelen, evt doen van aangifte oplichting, etc etc).

De oplossing

Mijn aankoopbedrag zsm terug gestort wordt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vuurtafelwebshop.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
E. Nederlof
Datum
Uiteindelijke oplossing
Nadat ik via Klachtenkompas een melding heb gemaakt, werd ik later terug gebeld door het bedrijf. Dit na diverse keren gemaild etc te hebben gedaan. Uiteindelijk binnen een paar dagen is het aankoopbedrag netjes terug gestort.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Vuurtafelwebshop.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen