Opgelost door Vuurtafelwebshop.nl: Betalen, niks geleverd krijgen, beloftes maken en niet nakomen.

E. Nederlof

Medio april 2021 via de website vuurtafelwebshop een cocoon vuurtafel gekocht, besteld. Tevens via de link ook betaald. Echter tot op heden niks ontvangen. Hierop diverse keren gemaild (zonder echt een tegenreactie dan alleen vanwege levering problemen, voorstel). Hierop de koop ontbonden conform hun voorwaarde. Zowel per mail als een aangetekende brief verstuurd. Ook hier geen reactie op gekregen!
Hierop op 31 augustus jl telefonisch contact gehad met Marja. Zij vertelde mij dat ik mijn geld (aankoopbedrag €785 euro) binnen 10 werkdagen terug gestort krijg. De dag erna 1 september werd ik gebeld door vermoedelijk de eigenaar André.
Hij heeft alle mails doorgenomen en hij wilde alsnog de tafel leveren. Hierop heb ik aangegeven dat ik de koop al enige weken geleden heb ontbonden en ik het aankoopbedrag binnen 10 werkdagen terug gestort ziet worden.
Echter ook hier blijft het bedrijf in gebreken! Ondanks dat ik het bedrijf nog een herinnering per mail heb verstuurd. Waarin ik te kennen heb gegeven dat als het bedrijf het geld niet binnen de termijn die mij is toegezegd. Ik vervolgstappen zal ondernemen (incassobureau inschakelen, evt doen van aangifte oplichting, etc etc).

Mijn aankoopbedrag zsm terug gestort wordt.

Wij vinden dat Vuurtafelwebshop.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

E. Nederlof
Nadat ik via Klachtenkompas een melding heb gemaakt, werd ik later terug gebeld door het bedrijf. Dit na diverse keren gemaild etc te hebben gedaan. Uiteindelijk binnen een paar dagen is het aankoopbedrag netjes terug gestort.

Ook een klacht indienen over Vuurtafelwebshop.nl?