Wij vinden dat Vuurtafelwebshop.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Vuurtafelwebshop.nl: Misleiding en onbetrouwbaar
Details
Klacht
Een paar weken geleden heeft mijn vader een kachel gekocht( betaald,maar nooit ontvangen)via de site van deze winkel. Het gaat om de LIVIN’FLAME HOUTKACHEL MOLDE. Verder niks meer gehoord over wanneer de kachel geleverd zou gaan worden. Ik heb vervolgens gebeld( mijn vader is op leeftijd)met de vraag wanneer de kachel verzonden zou gaan worden. De man die ik aan de telefoon kreeg gaf aan dat de kachel ergens in januari geleverd zou worden. Vreemd,want er stond niet op de site dat de kachel voorlopig niet leverbaar was. Ik heb gezegd dat ze dat eigenlijk aan zouden moeten passen op hun site. Dit zouden ze doen,maar is niet gebeurd. Die man zou diezelfde dag mijn vader nog bellen om te vragen of hij zijn geld terug wilde hebben of wilde wachten tot ergens in januari tot die kachel mogelijk wel geleverd zou worden. Dit heeft hij niet gedaan. Een aantal dagen geleden heeft mijn vader een mail verzonden naar die shop met urgentie hoog met het verzoek contact op te nemen. Geen enkele reactie mogen ontvangen. Het gaat hier om een bedrag van bijna 500 euro . De advertentie staat gewoon nog op de site alsnog de kachel beschikbaar is. Het is misleiding en aangezien de persoon in kwestie totaal niet reageert op mail en eerdere afspraken niet nakomt is de zaak onbetrouwbaar. In eerste instantie dachten we dat het misschien om een vergissing ging,maar na meerdere verzoeken om contact op te nemen en dat gebeurt vervolgens niet gaat het hier niet om een vergissing. Als mijn vader binnen een week zijn geld niet terug gestort heeft gekregen dan zal dit niet zonder gevolgen blijven.Gewenste oplossing
Geld terugBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.