Klacht VV Vloeren B.V.: Opdrachtnemer reageert niet op onze oproepen en wilt het verschuldigde bedrag niet terug betalen.

Gebruiker1553072209

Wij zijn in contact gekomen via Werkspot.nl met VV Vloeren bv - Dhr [naam verwijderd door moderator]. Wij hebben op 2 augustus jl een bedrag van €1.200,- overgemaakt op het rekeningnummer VV Vloeren bv. Betreft het leggen van een PVC vloer bij ons thuis in Barendrecht. Dhr [naam verwijderd door moderator] (eigenaar en uitvoerder) is zijn afspraak niet nagekomen, hij heeft de vooruitbetaling van ons ontvangen om de benodigde materialen in te kopen. Meneer heeft enkel op 9 augustus jl. in de ochtend werk bij ons verricht door de vloer te egaliseren daarna heeft hij door verschillende redenen de werkzaamheden niet afgerond. Het egaliseren heeft zeker geen €1.200,- gekost maar rond de €200,- . Wij zijn het vertrouwen verloren in de diensten van VV Vloeren bv en hebben aangegeven dat wij afzien van de opdracht. Wij hebben verschillende malen sms contact gehad met meneer waarin hij aangeeft dat hij contact met ons zou opnemen zodra hij daar tot in staat is en telefonisch heeft hij toegezegd dat hij het verschuldigde bedrag, verrekend met de legalisatiekosten terug te betalen. Na meerder malen geprobeerd contact met hem op te nemen laat hij niks meer van hem horen en heeft hij mijn telefoonnummer en die van mijn vrouw geblokkeerd. Wij hebben hem ook per e-mail geprobeerd te bereiken maar daar heeft hij ook niet op gereageerd.

Wij zijn geholpen als VV Vloeren bv het verschuldigde bedrag terugbetaald aan ons

Wij vinden dat VV Vloeren B.V. hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over VV Vloeren B.V.?