Klacht VV Vloeren B.V.: Opdrachtnemer wilt het verschuldigde bedrag niet betalen.

Gebruiker1553072209

Wij zijn in contact gekomen via Werkspot.nl met VV Vloeren bv - Dhr Haron van Vendeloo. Wij hebben op 2 augustus jl een bedrag van €1.200,- overgemaakt op het rekeningnummer van VV Vloeren bv. Betreft het leggen van een PVC vloer bij ons thuis in Barendrecht. Dhr Haron van Vendeloo (eigenaar en uitvoerder) is zijn afspraak niet nagekomen, hij heeft de vooruitbetaling van ons ontvangen om de benodigde materialen in te kopen. Meneer heeft enkel op 9 augustus jl in de ochtend werk bij ons verricht door de vloer te egaliseren daarna heeft hij door verschillende redenen de werkzaamheden niet afgerond. Het egaliseren heeft zeker geen €1.200,- gekocht maar rond de €200,- . Wij hebben verschillende malen sms contact gehad waarin hij aangeeft dat hij contact met ons zou opnemen zodra hij daar tot in staat is en telefonisch heeft hij toegezegd dat hij het verschuldigde bedrag, verrekend met de legalisatiekosten terug te betalen. Na meerder malen geprobeerd contact met hem op te nemen laat hij niks meer van hem horen en heeft hij mijn telefoonnummer en die van mijn vrouw geblokkeerd. Wij hebben hem ook per e-mail geprobeerd te bereiken maar daar heeft hij ook niet op gereageerd.

Wij zijn geholpen als VV Vloeren bv het verschuldigde bedrag terugbetaald aan ons.
Er is helaas nog geen oplossing... De aannemer is moeilijk bereikbaar voor mij. Op 4 september jl heb ik met moeite telefonisch contact gehad met hem, waarin hij toezegt dat hij mij terug te betalen zodra hij het geld retour heeft van de leverancier. In dit zelfde gesprek hadden wij afgesproken dat wij weer contact zouden hebben om de status te bespreken en dat hij mij van de blokkade zou halen, dit beide is niet gebeurd. Op vrijdag 13 september heb ik hem telefonisch weten te bereiken, in dit gesprek gaf hij aan dat hij het geld nog steeds niet heeft ontvangen en dat hij contact met mij zou opnemen wanneer hij het heeft en hangt op terwijl ik nog aan het praten was.

Wij vinden dat VV Vloeren B.V. hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over VV Vloeren B.V.?