Klacht Vve beheer: Wanbestuur door beheerder VvE met negatieve financiële gevolgen

deBoer38

De bestuurder komt afspraken niet na, geeft geen inzage in de financiën van onze VvE, werkt niet mee aan het overstappen naar een andere VvE, int flinke bedragen voor het beheer maar doet daar helemaal niets voor, is vrijwel onbereikbaar. Er is sprake van wanbestuur. Inmiddels zijn we overgestapt naar een andere beheerder maar nu blijkt dat het saldo van onze VvE negatief is en de beheerder een groot bedrag naar zichzelf heeft overgemaakt. Daar staat geen enkele prestatie tegenover dus de vergoeding van het beheer over 2017 willen we als VvE terug hebben.

De heer Warffemius, eigenaar van VvE beheer reageert nauwelijks en vaak niet. Ik wil inzage in de financiën van onze VvE vanaf maart 2017 tot heden. Ik heb de rekening met moeite laten opheffen en het negatieve saldo moeten bijbetalen voordat dat mogelijk was. Ik heb de bank moeten vragen naar de situatie op de bankrekening vanaf 2017 omdat onze beheerder die info niet verstrekt. Dat is vrij absurd.

Als VvE willen we de in rekening gebrachte beheervergoeding over 2017 terug ontvangen van de heer Warffemius. Hij zal eerst moeten aantonen hoeveel hij heeft afgeschreven van onze VvE rekening. Vanaf 2016 heeft hij nauwelijks/niets meer voor de VvE gedaan, geen inzage gegeven aan de andere eigenaren en aan mij zeer beperkt. Ook toen is er een beheervergoeding betaald, in feite ook ten onrechte maar dat zullen we niet terugvorderen.

Wij vinden dat Vve beheer hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Vve beheer?