Klacht vvoucher.nl: Bellen om te reserveren lukt niet

Klachtnummer
# 50682
Gebruiker
Boos!
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Bij een doosje vitaminepillen ontving ik vorig jaar een voucher voor 2 of 3 overnachtingen. Op de site gekeken welk hotel mij leuk leek voor een weekendje weg met mijn moeder. Na een keuze gemaakt te hebben, lijkt het erop dat je online kunt reserveren. Nee, helaas je moet daarvoor een 0900 nummer bellen a 40 cent per minuut, waarna je na enkele minuten nog steeds niemand aan de lijn krijgt. Een email sturen levert ook geen reactie op. Ook een hele boze tot nu toe niet. Ik voel me bedonderd en wil me geld terug!!

Gewenste oplossing

Mijn 10 euro terugstorten! En de gemaakte telefoonkosten, 6 min. a 40 cent.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat vvoucher.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over vvoucher.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen