Wij vinden dat vvoucher.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht vvoucher.nl: Niet kunnen verzilveren van de voucher en telefonisch onbereikbaar
Details
Klacht
Je koopt een doosje vitamines en dan krijg je een Vitamine V voucher voor verblijf in een hotel voor 2 à 3 nachten. Echter je moet het hotel bij Vitamine V voucher telefonisch reserveren. Als je belt naar het nummer krijg je een bandje te horen dat het gesprek 40 cent per minuut kost tot een maximum van 20 euro en dat ze zo snel mogelijk iemand zoeken om je te woord te staan. Echter ze laten je meer dan 25 minuten wachten terwijl je luistert naar muziek en niemand staat je te woord. Als je probeert te bellen naar de Klantenservice krijg je ook niemand aan de lijn. Als je mailt naar de klantenservice krijg je een foutmelding dat je mail niet bezorgd kan worden. Ik heb ook een mail gestuurd naar Vitamine V Voucher maar tot nu toe nog geen reactie.. Ik voel me opgelicht door dit bedrijf. Wilde een gezellig weekendje boeken maar blijkbaar is het niet mogelijk om dit te regelen.. Slecht bedrijf, slechte service...Ben intens teleurgesteld!!Gewenste oplossing
Ik wil graag dat iemand mij te woord staat zodat ik een weekend kan boeken met mijn gekochte Vitamine V Voucher. Of mijn 10 euro terug. Dit is het bedrag dat ik betaalt heb voor het doosje vitamine pillen waar ik als cadeau de voucher kreeg.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.