Klacht VVV Leeuwarden: Inspecteur Delictus werkt niet

ingedebruijn

Vandaag hebben wij voor 16,95 het spel Inspecteur Delictus gekocht bij de VVV Leeuwarden. Het begin ging goed. Echter hoor je na je antwoord een nieuwe locatie toegestuurd te krijgen via de SMS. Dit gebeurde niet dus zijn we zelf maar naar een nieuwe locatie gegaan. Dit zou namelijk ook moeten kunnen. Bij nog 2 locaties in de buurt gaf hij aan dat het de verkeerde locatie was en wij naar de juiste moesten gaan. Helaas hadden wij dus geen idee wat de juiste locatie was en wij zagen het niet zitten om alle 10 de locaties op de gok af te gaan. Uiteindelijk hebben wij dus maar 1 antwoord in kunnen sturen. Hierbij wil ik dan ook mijn geld terug vragen want hier heb ik niet voor betaald. Ik kan eventueel printscreens aanleveren van de SMSjes als bewijs.

Ik wil graag mijn geld terug.

VVV Leeuwarden
    Geachte mevrouw,Wij vinden het vervelend dat u het spel 'Inspecteur Delictus en de museumbende' niet naar volle tevredenheid hebt kunnen ervaren. Naar aanleiding van uw klacht hebben wij contact opgenomen met de leverancier van het spel en met hen de details van uw boeking bekeken. Hieruit blijkt dat het systeem naar behoren heeft gefunctioneerd, maar dat door uw groep niet de juiste commando's zijn ingevoerd, zoals deze uitgebreid omschreven staan in de speluitleg. Hierdoor heeft u de indruk gekregen dat het systeem niet goed functioneerde. U geeft verder aan dat u uiteindelijk zelf naar een andere locatie bent gegaan "omdat dit ook zou moeten kunnen", maar dit is niet het geval en wordt ook nergens aangegeven. U kunt op ieder moment het spel alsnog verder spelen, de leverancier heeft u inmiddels ook gemaild met informatie hierover. U kunt ook altijd even bij ons langs komen, wij helpen u graag verder.VVV Leeuwarden

Ook een klacht indienen over VVV Leeuwarden?