Klacht VVV Nederland: papieren kaarten nergens meer te gebruiken

mario

Wij hebben nog een aantal papieren vvv bonnen liggen en zo als op de site van de vvv vermeld staat moeten deze nog geldig blijven.
Bij diverse winkels een poging gewaagd maar worden niet geaccepteerd.
Ik gebeld met vvv. nl. zij erkennen dat veel winkels ze niet meer accepteren, het alternatief was laten uitbetalen maar daar zitten voor mij kosten aan?!?!?
Ik vroeg of ik ze dan niet kon omwisselen bij een vvv kantoor voor digitale vvv bonnen maar dat kan ook niet want daar zitten ook kosten aan verbonden?!?!
Kort gezegd veranderd de VVV van systeem en legt het probleem/kosten bij zijn klanten?!?! gekker nog ze accepteren hun eigen bonnen maar gedeeltelijk want ik kan niet met mijn vvv bon een vvv bon kopen!
Ik heb een aantal vvv kantoren gebeld waar bij ook de adviezen sterk uiit een lopen. de een zegt de winkeliers hebben geen keuze ze moeten ze accepteren en de ander zegt dat sommige kleine winkels ze nog wel accepteren maar grote ketens niet en ook enkele vvv kantoren willen het wel omwisselen maar zitten dan zo ver bij mij vandaan dat dit niet echt een goed plan is.
Heel vreemd dat hier geen oplossing voor is en ook geen communicatie naar de vvv kantoren waardoor er allemaal andere idee op na gehouden worden.

Ook heel vreemd als ik op de site van vvv cadeau kaarten een klacht wil indienen is deze mogelijkheid niet te vinden , als ik zoek bij veel gestelde vragen krijg ik 0 resultaten?!?!

Het is tegenwoordig mode om het de consument zo lastig mogelijk te maken soms kan je zelfs niet eens meer telefonisch contact krijgen maar dit kan gelukkig dan nog wel bij de vvv.
Ik snap wel dat mensen andere bonnen kopen dat zal ik nu ook doen. vroeger was het een leuk iets om achter de hand te hebben.

Sorry voor mijn klaag zang maar ben het beu.

fijne dag

Mario van Miert

Gewoon hun verantwoording nemen en kosteloos omwisselen voor geld of voor een digitale vvv bon.

VVV Nederland
    De papieren VVV Cadeaubon is gewoon onbeperkt geldig en te besteden bij de deelnemende winkels die te vinden zijn op https://www.vvvcadeaukaarten.nl/besteden/vvv-cadeaubon/winkels. De papieren bon is een ander product dan de VVV Cadeauaart en inderdaad niet om te wisselen en gewoon bruikbaar zoals de ten tijde van het in de markt brengen van dit product (uiterlijk oktober 2017) mogelijk was. Informatie is ook terug te vinden bij 'veel gestelde vragen' op onze website https://www.vvvcadeaukaarten.nl/faq/cadeaukaarten-en-bonnen.

Ook een klacht indienen over VVV Nederland?