VW Pon Financial Services

actief

Over ons

Wij zijn financiering-, leasing- en verzekeringsmaatschappij van de auto-importeur (Pon’s automobielhandel) van o.a. Volkswagen, Audi, SEAT, Skoda. We zijn gevestigd in Amersfoort. Een overzicht van al onze diensten vindt u op www.vwpfs.nl. Wij doen dagelijks hard ons best om onze klanten goed en prettig te bedienen. Desondanks kan het natuurlijk gebeuren dat u toch niet tevreden bent. U kunt dit melden via de website https://www.vwpfs.nl/over-ons/klachten Zo kunnen wij ons blijven verbeteren. Hiervoor alvast onze hartelijke dank. Klachten over de financiering/lease of verzekering: Feitelijk zijn wij een ander bedrijf dan de importeur en om die reden verzoeken wij u dan ook om alleen de klachten bij ons in te dienen die betrekking hebben op de financiering/lease of verzekering op de auto. Klachten over de auto zelf: Klachten over de auto zelf kunt u bij de dealer aanmelden, die dit weer zal bespreken met de importeur. aanmelden kan via de merk-website bijvoorbeeld www.volkswagen.nl. U vindt daar de contactgegevens.

Contactgegevens

Reactiesnelheid

Afgelopen 12 mnd Reageert
9 klachten Altijd

Beoordelingen

De afgelopen 12 maanden beoordeelde(n) 8 consument(en) de klachtenafhandeling van VW Pon Financial Services gemiddeld met een 7,0
happy content sad angry
3 3 1 1

Waarom via Klachtenkompas?

• Maximale aandacht voor je klacht
  • Alles rondom je klacht in één overzicht
  • Gemakkelijk, gratis en (vaak) effectief
Van de Consumentenbond

Let op, per klacht kunnen meerdere berichten staan.

1. AHC boos geeft een reactie op

Tijd
    Codering

Ook een klacht indienen over VW Pon Financial Services?