VW Pon Financial Services

actief

Over ons

Wij zijn financiering-, leasing- en verzekeringsmaatschappij van de auto-importeur (Pon’s automobielhandel) van o.a. Volkswagen, Audi, SEAT, Skoda. We zijn gevestigd in Amersfoort. Een overzicht van al onze diensten vindt u op www.vwpfs.nl. Wij doen dagelijks hard ons best om onze klanten goed en prettig te bedienen. Desondanks kan het natuurlijk gebeuren dat u toch niet tevreden bent. U kunt dit melden via de website https://www.vwpfs.nl/over-ons/klachten Zo kunnen wij ons blijven verbeteren. Hiervoor alvast onze hartelijke dank. Klachten over de financiering/lease of verzekering: Feitelijk zijn wij een ander bedrijf dan de importeur en om die reden verzoeken wij u dan ook om alleen de klachten bij ons in te dienen die betrekking hebben op de financiering/lease of verzekering op de auto. Klachten over de auto zelf: Klachten over de auto zelf kunt u bij de dealer aanmelden, die dit weer zal bespreken met de importeur. aanmelden kan via de merk-website bijvoorbeeld www.volkswagen.nl. U vindt daar de contactgegevens.

Contactgegevens

Reactiesnelheid

Afgelopen 12 mnd Reageert
9 klachten Altijd

Beoordelingen

De afgelopen 12 maanden beoordeelde(n) 6 consument(en) de klachtenafhandeling van VW Pon Financial Services gemiddeld met een 6,0
happy content sad angry
1 3 1 1

Waarom via Klachtenkompas?

• Maximale aandacht voor je klacht
  • Alles rondom je klacht in één overzicht
  • Gemakkelijk, gratis en (vaak) effectief
Van de Consumentenbond

Let op, per klacht kunnen meerdere berichten staan.

Ook een klacht indienen over VW Pon Financial Services?