Klacht VW Pon Financial Services: eindafrekening klopt niet

Ian

Na weken lang wachten en diverse klachten, dan eindelijk de eindafrekening. Maar wat ik al zag aankomen werd ook werkelijkheid, de eindafrekening klopt van geen kant. Volgens de eindafrekening heb ik zelfs te veel km gereden en moet ik daarvoor betalen!!!!!!!

Het contract heb ik z'n geheel overgenomen van iemand op 10927 km (dit is allemaal via een officiële overdracht gebeurd via VPFS). In eindafrekening staat dat ik maar 10861km had mogen rijden. Terwijl het contract gebaseerd is op 40.000km over 4 jaar (ingeleverd op 24.037 km)
Tevens krijg ik de maand juni gecrediteerd, terwijl deze niet eens is geïncasseerd van mijn rekening... (aangezien ik de incasso heb geblokkeerd)

Kortom wederom een zooitje. Ik wil dan ook direct een aangepaste eindafrekening en dat eindelijk deze ellende voorbij is.

Een correcte eindafrekening.

VW Pon Financial Services is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over VW Pon Financial Services?