Opgelost door VW Pon Financial Services: Fout in overzicht

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 410135
Gebruiker
Jan W
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Telefonisch niet bereikbaar, geen reactie op mails.

De oplossing

Ik heb inmiddels geprobeerd te bellen, oneindig wachten niet mogelijk een medewerker te spreken. dan maar een e-mail gestuurd, na 10 dagen nog steeds geen antwoord.

1 reactie

  1. Auteur
    VW Pon Financial Services
    Datum
    Geachte heer, mevrouw Wijgerse,

    Het spijt ons dat u ons telefonisch niet goed kunt bereiken; vanwege een nieuw CRM systeem zijn de wachttijden inderdaad langer. Kunt u (desgewenst in een privébericht) of via salesretail@vwpfs.nl aangeven met welke afdeling u graag contact wilt hebben? Indien het een lopende overeenkomst betreft, kunt u dan uw kenteken doorgeven? Dan zullen wij uw klacht doorsturen aan de betreffende teamleider met het verzoek z.s.m. contact met u op te nemen.

    Met vriendelijke groet,
    Volkswagen Pon Financial Services

    Medewerker Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jan W
Datum
Uiteindelijke oplossing
Uitleg gegeven over financieel overzicht, vlotte afhandeling
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over VW Pon Financial Services?