Klacht VW Pon Financial Services: onterechte bkr codering

Riaz

Ik had in 2007 een auto gefinancierd bij Volkswagenbank, een jaar later wilde ik van de auto af, Volkswagen bank heeft mij toen toestemming gegeven om de auto te verkopen en hebben mij de papieren toegestuurd, nadat ik de auto had verkocht heb ik de opbrengst overgemaakt naar de rekeningnummer van Volkswagenbank, en de restant betaalde ik elke maand aan Volkswagenbank. Later kreeg ik een brief met daarin dat ik de auto niet mocht verkopen en dat ze de papieren nooit hadden mogen opsturen naar mij. Vanwege dit hebben ze mij negatief gemeld bij het BKR en hebben ze een incassobureau ingeschakeld.

Ik wil van de negatieve BKR codering af omdat het mijn leven zuur maakt. Ik word tot 2017 gestraft door deze codering.

Volkswagen Bank
    Geachte heer Alidjan,Wij hebben de klacht in behandeling genomen. Wij geven u zo spoedig als mogelijk inhoudelijk een reactie.Met vriendelijke groet, Volkswagen Bank
    Volkswagen Bank
    Wij hebben de klacht vandaag met de klant besproken en de klacht is naar tevredenheid opgelost. Daarmee is dit dossier gesloten.
    Met vriendelijke groet, Volkswagen Bank